Türkiye Kadınlar 2. Ligi B Grubunda ilk maçında Konya Genç Ülküm Spor Kulübü kadınlarıyla karşılaşan Uşaklı kadın futbolcuların uzun süre önde götürdüğü müsabakayı, son dakikalarda yediği gollerle 2-2 berabere bitirdiği öğrenildi.

Uşak-Eşme-Denizli Güzergâhı Kullanacaklar Dikkat!
Uşak-Eşme-Denizli Güzergâhı Kullanacaklar Dikkat!
İçeriği Görüntüle

(SALİH KILINÇ / HABER)

Muhabir: Seher ZEYBEK