Uşak Valisi Dr. Naci Aktaş, 6 Şubat 2023'te meydana gelen ve 53 bin 537 canımızı yitirdiğimiz Kahramanmaraş merkezli meydana gelen depremlerin 3. yıldönümü nedeniyle bir anma mesajı yayımladı.

Vali Aktaş açıklamasında şu ifadelere yer verdi:

6 Şubat 2023 – Asrın Felaketini Unutmadık, Unutmayacağız!

Kahramanmaraş merkezli depremlerde kaybettiğimiz canlarımızın acısını, ilk andaki derinliğiyle hafızalarımızda ve yüreklerimizde yaşatıyoruz.

#AsrınBirlikteliği ruhuyla; yaralarımızı sarmaya, dayanışma içinde yeniden ayağa kalkmaya kararlılıkla devam ediyoruz.

Asrın felaketinin yıl dönümünde, hayatını kaybeden tüm vatandaşlarımızı rahmetle anıyor; yakınlarına bir kez daha sabır diliyoruz.

Allah ülkemizi ve aziz milletimizi her türlü afetten muhafaza eylesin.

Patlamada Hayatını Kaybedenler İçin Uşak Valisi’nden Taziye Mesajı
Patlamada Hayatını Kaybedenler İçin Uşak Valisi’nden Taziye Mesajı
İçeriği Görüntüle

(KAYNAK: UŞAK VALİLİĞİ)

Kaynak: HABER MERKEZİ