Eşme İlçe Emniyet Müdürlüğüne bağlı ekiplerce yasaklı madde ile mücadele kapsamında yürütülen çalışmalrda 11 şüpheli hakkında işlem yapılırken, çok sayıda uyuşturucu madde ile ruhsatsız silah ele geçirildiği açıklnadı.
Eşme İlçe Emniyet Müdürlüğü ekiplerince son dönemde gerçekleştirilen çalışmalar kapsamında, 10 şahıs hakkında “Kullanmak İçin Yasaklı Madde veya Uyarıcı Madde Satın Almak, Kabul Etmek veya Bulundurmak” suçundan işlem yapıldı. Ayrıca 1 şahıs hakkında ise “Yasaklı Madde veya Uyarıcı Madde İmal ve Ticareti” suçundan adli işlem başlatıldı.
Yapılan operasyon ve uygulamalar neticesinde şüphelilerden toplam 586 içimlik sentetik kannabinoid (bonzai olarak bilinen A4 maddesi), 12,20 gram esrar, 1 adet ruhsatsız tabanca ve 15 adet 9 milimetre çapında fişek ele geçirildi.
Gözaltına alınan şüpheliler hakkında gerekli adli işlemlerin gerçekleştirildiği öğrenildi.
Eşme İlçe Emniyet Müdürlüğü tarafından yapılan açıklamada, yasaklı madde ile mücadelenin kararlılıkla ve aralıksız şekilde sürdürüleceği vurgulandı.
(EŞME İLÇE EMNİYET MÜDÜRLÜĞÜ)




