İçişleri Bakan Yardımcısı Ali Çelik, Uşak’ta bazı ziyaretlerde ve incelemelerde bulundu. Uşak Emniyet Müdürlüğünde incelemelerde bulunan Çelik, Emniyet Müdürü Taner Çiftçi’den çalışmalar hakkında bilgi aldı.
Daha sonra Banaz İlçesine bağlı Kızılcasöğüt beldesinde vatandaşlarla bir araya gelen İçişleri Bakan Yardımcısı Ali Çelik, Uşak Milli Eğitim Müdürlüğü bünyesinde kurulan “Uşak Maarif Halk Dansları Topluluğu” tarafından hazırlanan “YOL” adlı yıl sonu gösterisine katıldı.
AK Parti Uşak İl Binası önünde açık havada düzenlenen istişare toplantısında konuşan Çelik; “Uşak'a gelmeyi çok arzuladığını ancak yoğun iş temposu nedeniyle bu isteğini gerçekleştiremediğini kaydeden İçişleri Bakan Yardımcısı Ali Çelik; “Ben Aybey İlkokulu mezunuyum Uşaklı Ömer Bedrettin Ortaokulu'nu bitirdim Daha sonra Sağlık Meslek Lisesi için Yozgat'a gittim Uşak'tan 13-14 yaşında ayrıldım. Daha sonra Kütahya Meslek Lisesine gittim. 2 yılda orada okuyarak oradan mezun oldum 1999 yılında da Uludağ Üniversitesi Kamu Yönetimi bölümünden mezun oldum. Kaymakamlık adayı sınavıyla 2000 yılında İşleri Bakanlığı Kaymakamlık kadrosuna geçtim. Görev yaptığım yerler arasında Çankırı Yapraklı Tunceli Mazgirt Yozgat Akdağmadeni İzmir Kiraz oldu.
Sonra Teftiş Kurulu Başkanı oldum. Daha sonra 30 kadar ili teftiş ettim. Daha sonra Emniyet Genel Müdür Yardımcısı oldum. 3 yıl Kütahya 2,5 yılda Hakkâri illerinde valilik yaptım. Sayın Cumhurbaşkanımızın ve Sayın Bakanımızın tensipleriyle 3 aydır da İçişleri Bakanı yardımcısı olarak atandım. Uşaklı bir kardeşiniz, bir hemşeriniz olarak orada bulunmak beni çok mutlu ediyor. Burada bir arada olmanızı da çok önemsiyorum.
Bu güzel ülkede 54 ilde görev yaptım ve 3 ay kadar da Afganistan'da kaldım. dünyanın zorlu coğrafyalarında mazlum insanların yanında kalmak için Cumhurbaşkanımızın talimatları ile dünyanın birçok yerinde görev yaptım. Şunu fark ettim yan yana durdukça her türlü kötülüğe felakete karşı o millet sapasağlam ayakta kalır. Bizlere düşen bu birliği daim kılmak en değerli şey güven içinde huzur içinde iyi insanlarla yan yana olmak çok önemli. Sayın Cumhurbaşkanımızın yönetiminde bu coğrafyanın her tarafında huzur var güven var.
Sayın Cumhurbaşkanımızın liderliğinde görev yaptığım ülkemizin her karış toprağında huzur ve güven içinde olduğunu yaşayarak gördüm. Her geldiğimde Uşak'ta birçok değişikliğe şahitlik ettim dışarıdan gelip bakınca yaşanan değişikliklerin ne kadar değerli olduğunu da her geldiğimde tespit ediyorum
Uşak'ta OSB’lerde 20.bine yakın insan çalıştığını öğrendim ve üniversitede de 30 bine yakın öğrencinin eğitim gördüğünü gururla duydum. Uşak'ta birçok konuda ciddi hedefler konmuş ve kazanımlar elde edilmiş.
Bu anlamda da buna katkı sunan Bütün belediye başkanlarımızın hepsi burada. Milletvekillerimiz burada siyasiler burada. Uşak için son 20 yılda ciddi anlamda emek sarf edilmiş Emeği geçenlerden Allah razı olsun
Bu vesileyle de bir dostu anmak isterim rahmetli Mehmet Altay abimizin bu gelişimde ciddi emekleri var. Çok iyi bir insandı. Allah rahmet eylesin. Buradan ruhuna bir Fatiha okuyalım. “dedi.



