Kartal, öğrencilerden yaz tatillerini kendilerini geliştirerek değerlendirmelerini istedi. Velilere de seslenen Vali Kartal, onlara da yaz tatilini birlikte okuyarak, birlikte öğrenerek ve güzel hatıralar biriktirerek değerlendirmeleri önerisinde bulundu.
Bir eğitim-öğretim yılını daha geride bırakırken; emekle yoğrulan gayretin, sabırla elde edilen başarıların ve Aziz Milletimizin yarınlarına umutla hazırlanan nesillerin gururunu hep birlikte yaşadığımızı kaydeden Kartal öğrencilere şöyle seslendi:
Sevgili Öğrencilerimiz,
“Sizler bizim en kıymetli hazinemiz, en büyük umudumuz, Büyük ve Güçlü Türkiye idealimizin taşıyıcılarısınız. Her birinizin kalbinde yeşeren hayal, milletimizin istikbaline düşen bir tohumdur. O tohumu ilimle, ahlakla, çalışkanlıkla ve vatan sevgisiyle beslediğiniz ölçüde yarınlarımız daha güçlü olacaktır. Unutmayınız ki Türkiye Yüzyılı'nı omuzlayacak olan da sizlersiniz.
Şimdi önünüzde uzun bir yaz tatili var. Bu zamanı sadece dinlenmek için değil, kendinizi geliştirmek için de değerlendirin. Kitapların sayfalarında yeni ufuklar keşfedin, büyüklerinizin hayat tecrübelerinden istifade edin, toprağa dokunun, tabiatı tanıyın, spor yapın, düşünün, sorgulayın ve üretin. Çünkü güçlü karakterler konforla değil; emekle, merakla ve gayretle yetişir. Ayrıca teknolojiyi sizi oyalayan değil, ufkunuzu genişleten bir araç olarak kullanın.”
Kartal, öğretmenlere de;
Kıymetli Öğretmenlerimiz,
“Sizler istikbalimizi şekillendiren, gönüllerimize dokunan ve milletimizin yarınlarına istikamet veren irfan neferlerisiniz. Evlatlarımızın hayatına kattığınız her bilgi ve her değer, ülkemizin geleceğine yapılmış en kıymetli yatırımdır. Necip Milletimiz adına ortaya koyduğunuz fedakârlık ve üstün gayret için her birinize teşekkür ediyor, yeni eğitim-öğretim yılına güç ve heyecanla başlamanızı temenni ediyorum.” İfadesini kullandı.
Son olarak velilere seslenen Uşak valisi Serdar Kartal,
Değerli Velilerimiz
Çocuklarımızı en çok sözlerimiz değil, duruşumuz ve davranışlarımız yetiştirir. Onlarla geçirdiğiniz her an, kurduğunuz her gönül bağı ve yaşattığınız her değer, hayat boyu taşıyacakları en kıymetli mirastır. Bu yaz tatilini birlikte okuyarak, birlikte öğrenerek ve güzel hatıralar biriktirerek değerlendirelim. Çünkü güçlü aile, güçlü toplumun temelidir.
Bu duygu ve düşüncelerle; eğitim-öğretim yılı boyunca emek ve gayret ortaya koyan tüm öğrencilerimize, özveriyle görev yapan öğretmenlerimize ve desteklerini hiçbir zaman esirgemeyen kıymetli velilerimize teşekkür ediyor; yaz tatilinin sağlık, huzur ve esenlik içinde geçmesini diliyorum. diyerek açıkmasına son verdi.
(UŞAK VALİLİĞİ)




