Yeşil Sivaslı Gazetesi İnternet Haber Sitesi Whats App hattına köylerinde ağzına kadar çöp dolu konteynerlerin fotoğrafını koyan köylüler; “Kurban Bayramı sonrası köyümüzde biriken çöpler alındı. Üzerinden neredeyse bir ay geçti. Gelen giden yok.
Yaz günlerinde sıcak iyice bastırdı. Kapı pencere açamıyor ve konteynerlerin bulunduğu bölgelerden geçmeye korkuyoruz. Ama mecburen geçiyoruz. Pis koku yüzünden eve mahkûm olduk.
Ayrıca haşere ve sinekten geçilmiyor. Köyümüzün bir an önce temizlenmesini istiyoruz ve yetkililerden bu konuda yardım bekliyoruz.” dediler.
Kaynak: Haber Merkezi





