Uşak’ta Muhsin Yazıcıoğlu Caddesi’nde yaşanan aydınlatma durumu vatandaşların gündemine geldi. Cadde üzerindeki bazı sokak lambalarının gün içerisinde de yanmaya devam etmesi, çevrede bulunan vatandaşların dikkatini çekti.
Gündüz saatlerinde açık kalan aydınlatmalar nedeniyle bazı vatandaşlar durumu fark ederek görüntüledi. Normal şartlarda gece saatlerinde yol güvenliği ve çevre aydınlatması amacıyla kullanılan sokak lambalarının gün boyu yanması, “gereksiz enerji tüketimi mi yaşanıyor?” sorusunu gündeme taşıdı.
Muhsin Yazıcıoğlu Caddesi’nde yaşanan durumla ilgili vatandaşlar, aydınlatma sistemlerinde zaman ayarı veya teknik bir arıza olup olmadığının kontrol edilmesini istedi.
Enerji kaynaklarının verimli kullanılması gerektiğine dikkat çeken vatandaşlar, özellikle gün ışığından yararlanılan saatlerde açık kalan lambaların hem kamu kaynakları hem de tasarruf açısından değerlendirilmesi gerektiğini belirtti.




