Gerçekleştirilen ziyarette sosyal güvenlik alanında yürütülen çalışmalar ve kurum faaliyetleri hakkında değerlendirmelerde bulunuldu. Vali Kartal, vatandaşların sosyal güvenceye erişiminin önemine dikkat çekerek Sosyal Güvenlik Kurumunun toplumun her kesimine hizmet sunan önemli kurumlardan biri olduğunu ifade etti.

Vali Kartal, emeğin ve alın terinin güvencesi olan Sosyal Güvenlik Kurumunun, “İnsanı yaşat ki devlet yaşasın” anlayışıyla vatandaşlara hizmet vermeye devam ettiğini belirtti.

Uşak Firmasının Otobüsü feci kazaya karıştı: 1'i ağır 20 yaralı
Uşak Firmasının Otobüsü feci kazaya karıştı: 1'i ağır 20 yaralı
İçeriği Görüntüle

Nazik ziyaretlerinden dolayı Sosyal Güvenlik İl Müdürü İbrahim Öztürk ve beraberindeki heyete teşekkür eden Vali Kartal, tüm kurum personeline çalışmalarında kolaylıklar ve başarılar diledi.

(UŞAK VALİLİĞİ)

Kaynak: Bülten