Uşak Belediyesi Sosyal İşler ve Kültür Müdürlüğü tarafından desteklenen, Uşak Musiki Derneği ile Uşak Kent Orkestrası iş birliğinde gerçekleştirilen konser, Atapark’ta vatandaşlara unutulmaz bir gece yaşattı.

Şef Engin Büyükarslan yönetiminde sahne alan sanatçılar, seslendirdikleri birbirinden güzel eserlerle geceye renk katarken, konser alanını dolduran sanatseverler müziğin keyfini doyasıya yaşadı.

Yoğun katılımın gözlendiği etkinlikte, vatandaşlar sevilen şarkılara hep bir ağızdan eşlik ederek Atapark’ta adeta müzik şöleni oluşturdu. Gecenin ilerleyen saatlerine kadar süren konser, izleyicilerden tam not aldı.

Uşak Musiki Derneği 1Uşak Belediyesi Sosyal İşler ve Kültür Müdürlüğü tarafından yapılan açıklamada, “Uşak Musiki Derneği ve Uşak Kent Orkestrası iş birliğiyle, Şef Engin Büyükarslan yönetiminde gerçekleştirdiğimiz bu muazzam konserle Atapark’ta unutulmaz bir geceye imza attık. Sanatsever halkımızın yoğun ilgisi ve katılımıyla şarkılarımız geceyi aydınlattı. Bizleri bu anlamlı gecede yalnız bırakmayan tüm kıymetli hemşehrilerimize teşekkür ederiz. Sanatla dolu yeni etkinliklerde buluşmak üzere” ifadelerine yer verildi.

Uşak Belediyesi, kentte kültür ve sanat faaliyetlerini artırmaya yönelik etkinliklerin önümüzdeki dönemde de devam edeceğini bildirdi.

Uşak’ta Özel Güvenlik Haftası Kutlandı
Uşak’ta Özel Güvenlik Haftası Kutlandı
İçeriği Görüntüle

(UŞAK BELEDİYESİ)

Kaynak: HABER MERKEZİ