Uşak Yeşil Dönüşümde TR33 Bölgesinin Zirvesine Çıktı
Uşak Yeşil Dönüşümde TR33 Bölgesinin Zirvesine Çıktı
İçeriği Görüntüle

Uşak Belediyesi, Uşaklıların cep telefonlarına mesajlar göndererek bazı kişilerin kendilerini Belediye görevlisi olarak tanıttığını kaydederek Vatandaşların bu tür kişilere karşı dikkatli olmasını istedi.

Bldkapı

Uşak belediyesi tarafından gönderilen sms mesajlarında;

Vatandaşlarımızın Dikkatine;

Son günlerde, bazı kişilerin kendilerini belediye yetkilisi olarak tanıtarak evlere girmeye çalıştıkları yönünde ihbarlar almaktayız.

Belediyemizin bu yönde yürüttüğü herhangi bir çalışma bulunmamaktadır.

Lütfen bu kişilere itibar etmeyiniz” uyarısı yapıldı.

Muhabir: SALİH KILINÇ