Selendi'de ata sporumuz ciritte büyük heyecan yaşandı. A Grubu lideri Selendi Atlı Cirit Spor Kulübü ile B Grubu lideri Beypınar Atlı Cirit Spor Kulübü arasında oynanan final müsabakasında gülen taraf Selendi Atlı Cirit Spor Kulübü oldu.

Uşak’ta O Köyde Su Kesintisi Uyarısı!
Uşak’ta O Köyde Su Kesintisi Uyarısı!
İçeriği Görüntüle

Final karşılaşmasını 9,5 - 2,5 puanla kazanan Selendi Atlı Cirit Spor Kulübü, dört yıl aradan sonra yeniden şampiyonluk kupasını müzesine götürdü. Son şampiyon Beypınar Atlı Cirit Spor Kulübü turnuvayı ikinci sırada tamamlarken, Akhisar Beyler Cirit Spor Kulübü ise üçüncü oldu.

Şampiyonluk kupası, Selendi Kaymakamı Mücahit Enes YILDIZ tarafından Kulüp Başkanı Batuhan Kova'ya takdim edildi. Kaymakam Yıldız yaptığı açıklamada, müsabakaların dostluk ve kardeşlik içerisinde tamamlanmasından duyduğu memnuniyeti dile getirerek, organizasyona katılan tüm kulüpleri ve sporcuları tebrik etti.

Şampiyon Selendi11Karşılaşmanın ardından büyük sevinç yaşayan Selendi Atlı Cirit Spor Kulübü oyuncuları, yöneticileri ve taraftarları davul-zurna eşliğinde sahada şampiyonluğu kutladı. Daha sonra atlarıyla birlikte şehir merkezinde tur atan şampiyon ekip, Demokrasi Meydanı'nda oynanan oyunlarla kutlamalarını gece boyunca sürdürdü.

Kulüp Başkanı Batuhan Kova yaptığı açıklamada; "Dört yıl sonra yeniden şampiyon olmanın gururunu ve mutluluğunu yaşıyoruz. Bu başarıda emeği geçen tüm sporcularımıza, yöneticilerimize, taraftarlarımıza ve bizleri her zaman destekleyen hemşehrilerimize teşekkür ediyorum. Ata sporumuz ciriti yaşatmaya ve Selendi'mizi en iyi şekilde temsil etmeye devam edeceğiz." dedi.

Kaynak: Haber Merkezi