Yeşil Sivaslı Gazetesi İnternet Haber Sitesi WhatsApp hattı ve telefonlarımızı arayan Uşaklılar okulların kapanması üzerine çocuklarını kötü alışkanlıklardan uzak tutmak ve zamanlarını spor yaparak sağlıklı kalmaları için değerlendirmesini istediklerini belirttiler.
Görüştüğümüz veliler; “Ancak bu her zaman kolay olmuyor. Futbol maçları sona erdi. Kentin merkezinde Bir Eylül Stadı bomboş duruyor. Çocuklarımız futbol oynasın saha ortamına alışsın diye buraya getiriyoruz. Görevliler çimler bozulur gerekçesiyle izin vermiyor.
Çocuklarımızı daha uzak yerlere götürmeye bazen imkânımız olmuyor. Bazen zamanımız olmuyor. Hiç olmazsa haftanın belli saatleri bomboş duran stattan yararlanalım” diye yakındılar.
Görüşlerine başvurduğumuz Uşak Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü yetkilileri, “Çimleri korumak zorundayız. Yaz döneminde bakıma alıyoruz. Çimler çok pahalı. Gerektiği gibi korunmaz ve bakımı yapılmazsa çok çabuk kullanılamaz hale gelir.
Uşakspor bile antrenmanlarını belli zamanlarda yapıyor. Yüzlerce çocuğun çimlerin üzerine çıkması çimlerin ölümü anlamına gelir” dediler.




