Geleceğin sağlık neferlerini yetiştiren Uşak Ayşe Ana Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi, 11 dönem mezunlarını okul bahçesinde düzenlenen mezuniyet töreni ile uğurladı.

A Y Ş E A N A 3

Okul bahçesinde düzenlenen mezuniyet törenine; Okul Müdürü Yusuf Gönüllü, müdür yardımcıları, öğretmenler, öğrenciler ve veliler katıldı. Mezun olan öğrencilerin ve ailelerinin mezuniyet coşkusu ve sevinci görülmeye değerdi.

A Y Ş E A N A 2

Okul Müdürü Yusuf Gönüllü, okul birincisi ve dereceyle mezun olan öğrencilere sembolik diploma ve çeşitli hediyeler verdi.

Uşak’ta 200 yıllık tarihi köprü tarihe karışmak üzere
Uşak’ta 200 yıllık tarihi köprü tarihe karışmak üzere
İçeriği Görüntüle

A Y Ş E A N A 5

Okulu birincilikle bitiren öğrencinin konuşması ve okul kütüğüne plaket çakmasının ardından mezuniyet pastası kesildi.

A Y Ş E A N A 1

Mezun olan ve diğer öğrenciler müzik eşliğinde oynayarak eğlendiler. Daha sonra toplu şekilde havaya kep fırlattılar ve öğretmenleriyle birlikte son kez hatıra fotoğrafı çektirdiler.

A Y Ş E A N A 6

A Y Ş E A N A 4

Muhabir: Seher ZEYBEK