Adalet ve Kalkınma Partisi (AK Parti) Uşak Milletvekili Av. Fahrettin Tuğrul, AK Parti Uşak Teşkilatı ile birlikte Mende Pazarı’nda esnaf ve vatandaşlarla bir araya geldi. Pazar alanında işletmeleri ziyaret eden Tuğrul, esnafın yaşadığı sorunları dinleyerek talep ve beklentileri hakkında bilgi aldı.
Ziyaret sırasında vatandaşlarla sohbet eden Tuğrul, seçim dönemleri dışında da sahada olduklarını belirterek, “Siyasetçiler seçimden seçime geliyor deniliyor. Seçim yok, şöyle bir hal hatır soralım, esnafımızla vatandaşımızla görüşelim diye arkadaşlarımızla beraber geziyoruz” ifadelerini kullandı.
Mende Pazarı’nda esnafın özellikle yol, çevre düzenlemesi ve belediye hizmetleriyle ilgili şikâyetlerini dile getirdiğini söyleyen Tuğrul, Uşak Belediyesi’ne yönelik eleştirilerde bulundu.
Tuğrul açıklamasında, “Cumhuriyet Halk Partili belediyeciliğine biz seçim öncesi ‘çöp, çamur, çukur belediyeciliği’ diyorduk. Bizzat yaşayarak gördük. Bir de bunun üzerine havlu ve bornoz eklendi” ifadelerini kullanarak eleştiride bulundu.
Esnafın sorunlarını yerinde dinlediklerini belirten Tuğrul, vatandaşlardan gelen taleplerin kendileri için önemli olduğunu vurguladı. Ziyaret sırasında bazı esnafların hizmet eksikliklerinden yakındığını aktaran Tuğrul, “Girdiğimiz esnafların tamamı ‘Hoş geldiniz, nerede kaldınız?’ diyor. Vatandaşımızın beklentilerini görüyoruz” dedi.
Uşak için çalışmalarını sürdüreceklerini ifade eden Tuğrul, “Çok çalışacağız, Uşak için mücadele edeceğiz” mesajını verdi.




