Uşak’ın Karahallı ilçesinde doğayla iç içe bir turizm noktası haline gelen Karahallı Lavanta Bahçesi’nde sezon heyecanı yaşandı. Kadın girişimci Funda Kayhan tarafından işletilen lavanta bahçesinin sezon açılışı, ilçe protokolünün katılımıyla gerçekleştirildi.
Sezon açılış programına Karahallı Kaymakamı Ramazan Çelebi, Karahallı Belediye Başkanı Ramazan Karakaya ve kurum amirleri katıldı. Program kapsamında lavanta bahçesinde incelemelerde bulunan protokol üyeleri, işletme sahibi Funda Kayhan’a yeni sezon için hayırlı ve bereketli olması temennisinde bulundu.
Mor renkleriyle ziyaretçilerine görsel bir şölen sunan Karahallı Lavanta Bahçesi’nin, bölge turizmine ve yerel ekonomiye katkı sağlaması hedefleniyor. Özellikle fotoğraf tutkunları ve doğa severlerin ilgisini çeken lavanta bahçesi, yeni sezonda da ziyaretçilerini ağırlamaya hazırlanıyor.
Karahallı Kaymakamlığı tarafından yapılan açıklamada, sezon açılışının gerçekleştirildiği belirtilerek işletmeye başarılı ve verimli bir dönem dileğinde bulunuldu.





